jún
1

Szóval a csokimajszolós estéknek természetesen meglett a böjtje.

A hétvégi saját méréseim nagyon jól mutatták, hogy nem a megfelelő irányba haladok, de én továbbra is ámítottam magam.

Írom ezt most, miután a nagylányom 10. szülinapján teljes lelki nyugalommal ettem a csokitortát, és a sajtos pogácsát. Bizony ennek is meglesz a következménye.

Ne szaladjunk előre.

Plusz egy-egy centi, plusz egy kiló, és én még mindég találtam magamnak kifogást. Méghozzá azt, hogy az izomsejtek háromszor nehezebbek, mint a zsírsejtek.

Mindenesetre május 11-én eljött az edzőtermi méreckedés ideje is. Előtte persze egy hétig edzeni se tudtam, mert a fiaim betegek voltak, a párom meg későn ért haza. Szóval semmi jóra nem számítottam.

És így is lett.

A Súlyom 68 kg és a testzsirszázalékom ismét a legrosszabb sávba tolódott. 31% körüli volt.

Na ekkor elbeszélgettünk az edzővel az elért negatív eredmény okairól....

Csokit majszolni lelkiismeret furdalás nélkül?

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyascsokival.blog.hu/api/trackback/id/tr41153556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása