máj
28

Márciusban kezdtem neki az újabb fogyókúrának. Megint Béres alexandra módszerét választottam, amit jó szívvel ajánlok bárkinek. (Hozzáteszem a fogyókúrán kívül edzeni is elkezdtem. Később majd erről is írok)

Szóval Alexandra módszerében bevált szokás a heti 1 alakalommal történő méreckedés. A Könyvében ehhez még minta táblázat is található, meg étrend, és edzés tippek, sőt a weboldalán, amit elég régen látogattam, recept gyűjtemény, valamint tanácsadás is van.

Vagyis hajrá!

Ott tartottam, hogy hetente méreckedtem. Az edzéssel sajnos nem sokat értem el egy hónap alatt, mondhatom hogy semmit. Igazából kilóra semmi, egyéb helyekről azonban néhány centit sikerült lefaragni.

Amikor láttam hogy az edzéssel nem változik a súlyom, akkor kezdtem el a diétát, márciusban.

Most megyek és eszek egy kis antioxidáns tartalmú csokit!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyascsokival.blog.hu/api/trackback/id/tr281145784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása