aug
5

Orvosnál voltam. pontosabban bőrgyógyásznál.

Régóta terveztem már, hogy elmegyek, mert több mint 270 anyajegyem van. Meg akartam bizonyosodni róla, hogy minden rendben van.

Rengetegen voltak, és várakozás közben a kezembe akadt a rendelő magazin.

Rögtön az első oldalán egy ösi szerről olvastam, méghozzá a vízről, igaz felturbósított vízről, mert maximalizálták az oxigénhez kapcsolódó hidrogéneket, és így egy olyan antioxidáns anyagot nyertek, amely nagyon hatékony.

Nem is ez a lényeg, hanem az amit az antioxidánsokról írtak. Idézek:

Az antioxidánsokat másként öregedéslassító, érrendszerjavító,és daganatellenes anyagként ismerjük. Ezen vegyületeket a legnagobb részben növények ( na és persze csoki :)* ) fogyasztásával vihetjük be a szervezetünkbe. Valójában segítik az érrendszer megújulását, a rossz koleszterin lebontását az érfalakról, a rákos sejtek semlegesítését a testben, és nem utolsó sorban az egészséges és feszes bőr újraformálódását. Fontos szerepet töltenek be az immunrendszer működésében, és az egészséges anyagcsere-folyamatok fenntartásában.

Nem elhanyagolható szempont az sem, hogy a fokozódó környezetszennyezés által a levegőbe,majd az emberi testbe bejutó szabadgyökök semlegesítését is ezen anyagok segítségével végzi a szervezet.

* Az egészséges csokit csak én írtam bele a szövegbe. :)

Mindenesetre ha az antioxidáns csokoládét szeretnéd megkóstolni, írd meg a telefonszámodat, meg a nevedet, én felhívlak.

fogyascsokival[kukac a]ikersiker.hu

vagy iratkozzz fel hírlevelemre:

http://ikersiker.hu/egeszsegedre oldalon

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyascsokival.blog.hu/api/trackback/id/tr831291396

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása