máj
27

Ott tartottam, hogy elkezdtem tavasszal a fogyókúrát. Minden évben belekezdek nagyjából áprilisban. Sikerült már lefogynpm régebben 52 kg-ra 72-ről.

Aztán szép lassan kitartó munkával, meg egy ikerterhességgel feldolgoztam a súlyomat 68 kg.-ra. Tavaly tavasszal erről a pontról fogytam 4 kg-ot a Béres Alexandra módszerrel, ami nagyon jó, ha az emberbek nem kell még gondolnia arra, hogy főzzőn külön a másfél éves gyerekeire, aztán a kilenc éves kamasz lányára, és ráadásul a cukorbeteg párjára.

Mindegy is miért, a lényeg az hogy az idei tavaszra ismét feltornáztam a súlyom 68 kg-ra.

Ismét L-es méretű ruhákat kell hordanom, és ismét elégedetlen vagyok magammal, meg a husos hasammal.

Kezdődik hát az újabb fogyókúra.

A folytatásig eszek egy kis egészséges csokit:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyascsokival.blog.hu/api/trackback/id/tr291145689

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása