jún
3

Miután alehangoló eredmény megszületett, és ismét nőtt a testzsírszázalékom, megszületett az elhatározás bennem.

Helyettesítenem kell a csokoládét valamivel!

Hogy miért nem tudok lemondani a csokievésről inkább?

Bevallom ezen a téren gyenge vagyok. Ez van. Viszont ez legyen a legnagyobb hibám.

Viszont nem felejthetjük el, hogy immáron a XXI. században élünk. Amikor is már mindenre van megoldaás, maximum titkolják, és ezért nem tudunk róla.

Az internet segítségével már idén január óta figyelgetek egy új piacot. A terméke : mi más lehetne! CSOKOLÁDÉ!

Nade nem akármilyen csokoládé!

Antioxidáns! Erről majd később írok.

Szóval eldöntöttem. Egy életem, egy halálom, én ezt  a csokit megkóstolom.

Ezen a linken>>itt<< jelentkeztem a kostolóra. Másnap egy kellemes hangú úriember fel is hívott, így le is egyeztettük az időpontot a találkozóra.

Ha érdekel a kóstoló akkor jelentkezz, vagy írj egy e-mailt az elérhetőségeiddel. Felkereslek.

fogyascsokival[kukac]ikersiker.hu

Gondoltam adok egy lehetőséget ennek a dolognak, két órát elköltök erre az életemből. Az egészségem mostanában megér ennyit nekem!

A kostolón ért egy kis meglepetés, mivel ezt a terméket a legjobb Belga étcsokoládéhoz hasonlították.

Na gondoltam akkor ez mégse lesz annyira jó dolog, mert én ki nem álhatom az étcsokit. Belga csokit mondjuk még nem ettem, tehát azért megkostoltam.

És csalódnom kellett!

Persze ez pozitív csalódás volt, mert a csoki íze egyenesen finom. És ha hozzátesszük azokat a pozitív hatásokat amiket elérhetek a fogyasztásával, akkor bizony már érdemes elgondolkodni rajta, hogy rendeljek e belőle.

Persze hogy rendeltem, különben nem tudnám magamon tesztelni a hatását, és beszámolni róla.

Folyt. köv...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyascsokival.blog.hu/api/trackback/id/tr321161081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása