aug
25

Náron nyaralok, télen telelek!

Most inkább nyaraltam.

Jelentette mindez azt, hogy ritkán vettem ölbe a laptopomat, sőt mi több egy hónapon keresztül edzeni se jártam. Mindennek a tetejébe mindent ettem és ittam, amit egy diétázónak nem szabad :) Sör, boroskóla, sajtos kifli, kakaós csiga, sólett, lángos.

Egy egy étkezést kiváltottam a csokibonbonjaimmal, és remekül éreztem magam.

A mai napon szembesültem egy havi lógásom eredményével!

Nem fakadtam sírva! Szerencsére csak 80 dekát szedtem fel magamra!

Most 65 kg-ról újra folytatom az edzést, és a diétát.

Hetente méren magam, és közlöm az eredményt.

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyascsokival.blog.hu/api/trackback/id/tr871338312

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása